Details, Fiction and ماگ فانتزی

Wiki Article

ماگ پیرکس دوجداره نیز از سری محصولاتیست که نمیتوانید به همین راحتی ازش عبور کنید و دوست دارید حداقل یک مدل از آن را در خانه خود داشته باشید. گفتم یک مدل از آن، چرا که بقدری همین دسته تنوع دارد که حتی نمیتوانید تصور کنید. از دوجداره دسته دار، بدون دسته و رنگی گرفته تا سایز های متفاوتی که میتوانید در آن یک شات اسپرسو و یا یک کاسه سوپ میل کنید همگی جز تنوع تنها یک دسته از این محصولات جذاب میباشد.

این ماگ مناسب برای استفاده در مسافرت، کوهستان، کمپ، پیک نیک می باشد، که برای نوشیدنی های سرد و گرم طراحی شده است.

دلمون یه ماگ جذاب و جدید میخاد که هم دخترانه باشه هم طرح فانتزی و خاصش دلمونو ببره.

توضیحات ویژگی های محصول تراول ماگ قفلی پاستیلی، فانتزی و دخترانه

فلاسک ها از نظر کاربرد در انواع گوناگون و متفاوتی تولید می‌شوند، در حال‌ حاضر شما می‌توانید انواع متفاوت فلاسک کودک، تراول ماگ، و فلاسک چای خانواده را برای برطرف کردن نیاز خود خریداری کنید، بیایید با یکدیگر به بررسی هر کدام از انواع متفاوت این محصولات بپردازیم تا متوجه شویم چرا باید به ‌دنبال خرید انواع گوناگون این محصولات باشیم.

تازه انقد طرح فانتزی و پاستیلی این تراول ماگ دخترانه جذابه که لذت خوردن چای و قهوه رو برامون دو برابر میکنه.

اینطوری همیشه نوشیدنی‌تون گرم می‌مونه. وقتی ماگ روی هیتر یا همون پایه هست، داغ نگه داشته میشه و وقتی ماگ از پایه جدا میشه، هیتر هم خودبه‌خود خاموش میشه.

یک ویژگی جذاب این ماگ مسافرتی برند کافی کاپ، رنگ پاستیلی و فانتزی اونه که یه جلوه دخترانه بهش میده. این رنگ ثابته و پاک نمیشه. همچنین جای لک و خش هم روش نمیمونه.

ماگ استیل یک محصول فوق العاده برای مصرف شما در مسافرت، کمپین ها و...می باشد، که این ماگ از جنس استیل مناسب برای نوشیندی های سرد و گرم طراحی شده، این ماگ ها را بیشتر برای نوشیندی گرم استفاده می کنند چون قابلیت نگهداری مایع داغ را برای چندین ساعت را دارد، گنجایش ماگ استیل نسبت به ماگ های دیگر بزرگ تر است.

از این لیوان ها برای تزئین نیز استفاده میشود. این لیوان های کاربرد های زیادی دارد اما بیشتر کاربرد انها برای نوشیدنی های گرم در طول روز است .

هنگامی که در آشپزخانه خود ??????? ????? هستید، می‌توانید هر زمان که دوست دارید ماگ قهوه خود را دوباره پر کنید. یک ماگ قهوه استاندارد ۸ تا ۱۲ اونس ممکن است کافی باشد.

اگثر اینها ماگ های سرامیکی هستن که خیلی راحت یه طرحی روشون چاپ کردن. نه اینکه بد باشن ها! اما دیگه هممون از ماگ های سفید سرامیکی و سنگین خسته شدیم.

ماگ سرامیکی طرح نوشته طلاییماگ سرامیکی طرح نوشته طلایی، درب سرامیکی طلایی رنگ داره که با نوشته‌هاش ست هست. یه قاشق کوچیک بامزه داره که برای هم زدن قهوه یا دمنوش‌تون کاربرد داره.

برای آن دسته از افرادی که به دنبال تجربه‌ای لوکس و منحصر به فرد هستند، ماگ لاکچری انتخابی بی‌نظیر است. این ماگ‌ها، که با استفاده از مواد اولیه‌ی برتر و طراحی‌های دستی و پیچیده تولید می‌شوند، نمادی از ظرافت و کلاس هستند.

Report this wiki page